VEELGESTELDE VRAGEN

SHOP INFORMATIE

Bij The Airwizzard hanteren wij een vast tarief voor verzendingen binnen nederland. Dit tarief bedraagd 4,95. Bestellingen boven de 50,- worden gratis verzonden.

Ook heeft u de mogelijkheid om uw bestelling af te halen bij ons Pick-up point.

Een bestellingen die op werkdagen voor 17:00 is geplaatst, word de zelfde dag nog verzonden. Dit houd meestal in dat de bestelling de volgende dag word aangeboden door de vervoerder (Meestal PostNL).

Bestelling die je komt afhalen bij ons Pick-up Point kunt u binnen 15 minuten na betaling al komen afhalen, mocht je haast hebben 😉

Na dat jij de bestelling heb geplaatst en betaald rolt er bij ons een papiertje uit die “De Pakbon” heet. Meestal pakt Vincent deze pakbon en begint met het inpakken van je pakket. Zodra wij zorgvuldig hebben gecheckt of alles erin zit en in orde is zullen wij de doos dichten met tape.

Als laatste zorgen wij dat er een verzendsticker op komt zodat PostNL weet wat ze er mee aan moeten en leveren wij dit pakket af bij het dichtstbijzijnde PostNL pakketpunt, op de fiets… Lekker klimaat neutraal.

De inhoud van alle tankjes die wij verkopen zou niet groter zijn dan 2 ml. Dit komt door de wet genaamd “TPD2”. De overheid heeft dit als regelgeving ingesteld voor alle producten in deze branche. Ook alle vloeistoffen die nicotine bevatten mogen niet meer dan 10ml bevatten.

“Welke E-sigaret is het beste?”. Dit is een vraag die dagelijks gesteld word. Volgens de visie van The Airwizzard bestaat er niet zo iets als een beste E-sigaret. De aller beste is volgens ons de gene die jou van het roken afhoud. Uiteraard is er een verschil in kwaliteit en smaak, echter is dit redelijk te onderscheiden door de prijs die daar tegenover staat.

Mocht je toch nog twijfelen of vragen hebben over de E-sigaretten, bel ons gerust, we zullen niet bijten 😉

BETALINGSINFORMATIE

Nadat jij de bestelling betaald hebt, via Paypal of Ideal. Word dit bedrag meestal direct van uw rekening afgeschreven. Bij Paypal met bankafschrijving kan dit echter langer duren, omdat het eerst door Paypal heen moet om vervolgens bij jou terecht te komen.

De wenslijst is een vernuftig tooltje wat wij in onze site hebben gezet om jou favorieten liquids of de belangrijke hardware zoals Coils in een lijst te kunnen zetten. Op deze manier weet jij precies wat je nodig hebt de volgende keer dat je bij ons besteld, of weet je direct wat je vragen moet als je bijna jarig bent, of als het sinterklaas is, of kerst, of zomer, of winter…

Heel erg in paniek raken en alle alarmbellen laten rinkelen.

Dat is wat je vooral niet moet doen. Bel ons gerust als jij vind dat er iets niet goed is aan je verzending of als er iets mist, stuk of verkeerd is aan de bestelling. Zodra dit het geval is zorgen wij voor een retoursformulier en kun je het pakket terug sturen naar ons. Ook is het mogelijk om bij ons Pick-Up Point langs te komen en lossen we het op die manier verder op.

Zolang de bestelling nog in de winkelwagen zit is het mogelijk deze te wijzigen. Als het pakket ingepakt is en klaar voor verzending krijg je daar een melding van. Zodra die melding is ontvangen is alles opgang gezet en is het pakket meestal al bij PostNL. Hierdoor is het niet meer mogelijk de bestelling te wijzigen. Mocht je je eigen toch bedenken en de bestelling willen annuleren terwijl deze al onderweg is, kunt het pakket terugsturen naar ons of ongeopend bij ons langs brengen op onze Pick-Up Point.

Je zou op je fiets kunnen wachten bij het dichtstbijzijnde sorteer centrum van PostNL en dan als Tom Dumoulin op je stalen ros erachter aan sprinten. Dit lijkt ons echter wat te veel van het goeie en hebben wij besloten om jou een Track & Trace code te sturen zodat je jou pakket kunt volgen zodra deze bij ons de deur uit is.